Czas na historię Ciężarówki. Ford Courier był kompaktowym samochodem ciężarowym, który powstał w 1970 roku w wyniku współpracy między Fordem i Mazdą. Kompaktowe Ciężarówki wydawały się być wszędzie w południowej Kalifornii w latach 80. Nauczyłem się jeździć w jednym.

Oczywiście większa jest lepsza mentalność pod względem ciężarówek i marż zysku ostatecznie wypchnęła pickupy w rozmiarze kufla i utorowała drogę dla średnich ciężarówek wraz z rosnącą gamą pełnowymiarowych modeli. Wielkość pickupów i ceny nadal rosły, pozostawiając zarówno floty, jak i konsumentów tęsknotę za mniejszą ciężarówką, która wykonałaby zadanie bez rozbijania banku.

Wpisz Ford Maverick 2022. Nazwa modelu zarezerwowana niegdyś dla kompaktowego sedana Forda z Lat 70. została przywrócona do ich kompaktowego pickupa. To dobra nazwa, ponieważ Maverick to niekonwencjonalny pickup, który jest nie tylko przyjemny w prowadzeniu, ale także imponujący koń pociągowy.

Maverick Exterior Towing BackMaverick wyposażony w 2,0-litrowy EcoBoost Forda może holować do 4000 funtów. Hybryda jest oceniana na 2000 funtów. Holowanie.Tom Quimbyznanie, od czego zacząć podczas recenzowania, jest trochę trudne. Jest to niezwykły pickup na wiele sposobów: jest to sportowy koń pociągowy z szerokim odwołania od starych czasów do właścicieli samochodów po raz pierwszy; hybryda jest standardem; nietypowa konstrukcja unibody (pierwszy dla ciężarówki Ford); dostępny Napęd na wszystkie koła; uniwersalne łóżko; i oczywiście mówimy o zmartwychwstaniu kompaktowego pickupa, który może wydawać się trochę dziwny, ponieważ większe ciężarówki z większą mocą wydają się uzyskać całą miłość.

Ale z drugiej strony, wszystko się zmienia. Cadillac El Dorado z 1975 roku z potworem 500-calowym V8 został ostatecznie odsunięty przez GM na rzecz mniejszego i bardziej zwinnego modelu, który nie był takim obowiązkiem do parkowania i mógł przepuścić stacje benzynowe bez świszczącego oddechu i błagania o paliwo.

Nie mówię, że kompaktowe przetworniki sygnalizują upadek dużych przetworników. Myślę, że są zbyt popularne. Wygląda na to, że rynek pickup jest wystarczająco silny, aby wspierać powrót do kompaktowych i zdolnych ciężarówek w przystępnej cenie, zwłaszcza Maverick. Czas również nie może być o wiele lepiej dla odbioru paliwa popijając jak ceny gazu stale rosnąć.

Imponująca moc podczas maksymalizacji Mavericka

Maverick, który Ford dostarczył nam w Panama City na Florydzie, był pierwszą edycją Lariat z 2,0-litrowym EcoBoost. Wersja hybrydowa nie była dostępna. Co prawda, na początku byłem rozczarowany, ale w końcu byłem absolutnie w porządku z wersją Nie-hybrydową, ponieważ zapewniła możliwość holowania z 16-stopowym płaskim łożem. Nie zrobiłbym tego z hybrydą, ponieważ sam ciężar płaskownika prawie by zmaksymalizował Holowanie.

Dodatkowo 2,0-litrowy EcoBoost zapewnia 250 koni mechanicznych i 277 funtów stóp momentu obrotowego w porównaniu z hybrydą, która jest znacznie mniejsza przy 191 koni mechanicznych i 155 funtów stóp momentu obrotowego. To duża różnica, zwłaszcza jeśli jesteś przyzwyczajony do silnego samochodu ciężarowego, który może szybko i łatwo wyjechać poza swoją masę własną, czego hybryda nie może.

W tym momencie, wersja hybrydowa o masie własnej 3,674 funtów maxxes się na 2,000 funtów holowania. Lżejszy nie-Hybrydowy o masie własnej 3,563 funtów ma max holowania 4,000 funtów lub dwukrotnie, że hybrid.

Rozumiem, że MAX holowanie w małej ciężarówce jak Maverick brzmi trochę podejrzanie na początku. Nie możesz przestać myśleć o ogonie machającym psem. Z wyjątkiem tego przypadku, ogon był tandem osi płaski załadowany Kubota RTV-X1140, który przyniósł cały ładunek do zaledwie 4000 funtów.

Maverick Towing Bayou RoadPo podłączeniu platformy i załadowaniu Kubota RTV X1140, wybrałem tryb holowania i ruszyłem w drogę. Maverick z łatwością obsłużył 4000 funtów. obciążenie, gdy zużycie paliwa spadło z 25 mpg do około 11 zgodnie z numerami Mavericka. To nadal dwucyfrowe wyniki, gdy maxing na holowanie. Jestem pod wrażeniem!Tom Quimbygdy po raz pierwszy podłączyłem przyczepę, spodziewałem się, że tylny koniec Ciężarówki znacznie spadnie pod ładunkiem. Łóżko zatonęło około pół cala, a to nie z powodu braku ciężaru języka.

Po podłączeniu uprzęży przyczepy ciężarówka wykryła przyczepę, ale nie sugerowała trybu holowania/holowania. Nie zrywam umowy, tylko obserwuję. Podsumowując, Maverick poradził sobie z ładunkiem imponująco na ziemi, na drogach miejskich i autostradach.

Wielkim testem byłaby autostrada. W szybkim ruchu Maverick szybko przyspieszył – w tym przypadku 65 km / h – i dobrze trzymał go w tempomacie podczas holowania Kuboty.

Hamowanie na kilku czerwonych światłach po drodze przyszło łatwo. Ciężarówka utrzymywała kontrolę nad dużym ładunkiem, a jednocześnie musiała szybko spadać z prędkości autostrady do postoju.

Po zatrzymaniu się, aby zatankować-nie do końca moja ulubiona rzecz do zrobienia podczas holowania – łatwo było jeździć wokół innego zestawu pomp i niektórych ciężarówek, aby wyjść z ruchliwej stacji. To jedna z zalet używania mniejszej Ciężarówki. Jest bardziej zwinny w ciasnych przestrzeniach. Więcej o tym później.

Minusem trybu holowania jest to, że silnik pracuje przy wyższych prędkościach obrotowych, co zmniejsza zużycie paliwa. Według liczby Mavericka, 25 MPG razem szybko spadło do 11 MPG. Mimo to, to dwucyfrowe zużycie paliwa podczas holowania przy maksymalnym obciążeniu.

Chociaż max Holowanie Mavericka nie może zbliżyć się do pół tony – w wielu przypadkach nie będzie musiał. Istnieje wiele komercyjnych przetworniki, które nie ciągną, że często, lub gdy robią, nie wymagają Max holowania. Na myśl przychodzą biegacze części i zwalczanie szkodników.

Jeśli chodzi o ładowność, małe łóżko Maverick o długości 4,5 stopy może działać jak duży chłopiec, dzięki regulowanej klapie tylnej. Po prostu opuść bramę i zmień położenie kabli, aby utrzymać tylną klapę pod kątem, który służy do podparcia 4-metrowych arkuszy sklejki o długości 8 stóp.

Użyłem łóżka do ciągnięcia 50-funtowych worków nawozu, klatek pomidorów i niektórych wiader (uprawa roślin pomidorów w wiadrach eliminuje zagrożenie nicieniami tak powszechne w piaszczystej glebie Florydy). Pokrywa tonneau chroni przed deszczem i może być złożona do przodu i zabezpieczona na większe obciążenia. Wkładka natryskowa zapewnia dodatkową ochronę.

Lubię regulowane knagi w szynach łóżka. Wsunąłem jedną w dół, aby związać klatki, zanim wyruszyłem w drogę z mojego lokalnego sklepu z artykułami gospodarstwa domowego. Więcej punktów tie-down można uzyskać wzdłuż podłogi łóżka i ścian. Z 10 punktów tie-down, nie ma powodu, aby nie mieć bezpieczny ładunek.

Ładowność wynosi 1500 funtów. Nie mogę powiedzieć, że załadowałem łóżko całkowicie, aby osiągnąć ten ciężar, ale pracowałem na tyle, aby docenić jego możliwości.

Tak, mywszędzie widzę kody QR, w tym łóżko Ciężarówki Mavericka. Po prostu zeskanuj go, aby zobaczyć pomysły na obramowanie łóżka, co jest łatwe dzięki wycięciom dla 2×4 i 2×6.

W łóżku nie podoba mi się to, że klapa tylna nie jest tłumiona. Za pierwszą edycję Lariat za 35 000$, naprawdę nie powinieneś być poddawany klapie tylnej. Brzmi jak stara ciężarówka, kiedy spada i obniża wrażenia. Mam nadzieję, że za rok zawilgocą tylną klapę.

Życie w Mavericku

Taksówka Mavericka jest niepodobna do innych pickupów, jakie widziałem. Wiele myśli poszedł do kreatywnie wykorzystując mniejszą kabinę i zapewniając wyższy poziom doświadczenia pickup na tak małym budżecie.

To nie jest tanie. Wydaje się praktyczny, dobrze przemyślany, nawet trochę wyrafinowany. To jest w końcu poziom Lariat trim.

Wykończenie Desert brown dobrze sprawdza się w środku wraz z siedziskiem ActiveX, które wygląda i czuje się jak skóra, ale oferuje trwałość syntetyku.

8-calowy ekran dotykowy center stack jest umieszczony w widocznym miejscu na desce rozdzielczej i oferuje szybki dostęp do mapowania, zarządzania dźwiękiem i łącznością, w tym obsługiwanego przez Alexa systemu multimedialnego Ford Sync 3, który jest dostarczany z Lariat.

Maverick Front SeatWskakuj i idź! Nie zwracaj uwagi na brud. Maverick umięśnił się i poszedł do pracy podczas swojego niedawnego pobytu w Panama City, Fla. Maverick Lariat First Edition z naklejkami Ford co-Pilot360 i 500A equipment package w cenie 35 800 USD. Desert brown wykończenia z siedzeniami ActiveX pokazane tutaj.Tom Quimby osiem głośników B & o sound system zapewnia jedne z najlepszych jakości dźwięku, jakie słyszałem w pickupie niezależnie od wielkości. Dyskretnie zamontowany subwoofer i wzmacniacz za tylnym siedzeniem po raz kolejny przemawiają za sprytnym wykorzystaniem przestrzeni.

W związku z tym możliwości przechowywania znajdują się prawie wszędzie w małej ciężarówce. Najbardziej imponująca jest wydzielona przestrzeń pod tylnym siedzeniem, a następnie konsola środkowa, małe kubki w desce rozdzielczej i pod nią oraz dobrze zaprojektowane kieszenie na drzwi, które pozwalają na wysokie, chude butelki z wodą.

Podczas jazdy z rodziną, czułem się przytulny nie ciasno tak długo, jak pasażer na prawym przednim siedzeniu był na tyle miły, aby cala do przodu dla rosnącego rodzeństwa z tyłu.

Opcjonalny dach księżycowy i standardowa przesuwana tylna szyba pomagają nieco bardziej otworzyć kabinę i sprawiają, że w dni, w których rodzina się gromadzi, jest mniej tłoczno.

Konstrukcja unibody i niezależne tylne zawieszenie zapewniają płynną i przyjemną jazdę. Jest to rodzaj pickupa, który z przyjemnością wślizgniesz się i po prostu pojedziesz bez obawy o potrzebę posiadania luzu podobnego do pancernika, który pochodzi z większymi ciężarówkami.

Spośród pięciu trybów jazdy, które oferuje Maverik, sport jest zdecydowanie moim ulubionym. Ośmiobiegowa skrzynia biegów coraz chętniej wykorzystuje te 250 koni do pracy. Nawet z napędem na wszystkie koła, trochę szczekałem z opon, kiedy przewróciłem go na asfalcie. To prawda, że to kompaktowa ciężarówka i nie trzeba wiele, aby ją uruchomić-i, człowieku, czy to jest zabawne. Chociaż nie mogę mówić o możliwościach hybrydy, 2,0-litrowy EcoBoost w Maverick jest ekscytujący do jazdy i nie spodziewałem się tego. Wyrywanie pączków podczas jazdy poza trasą zwiększyło mój szacunek dla tego małego Dynama jeszcze bardziej.

Terenowe osiągi Mavericka są jeszcze lepsze dzięki ulepszeniu do FX4 Off-Road package, który pochodzi z piasku i błota i koleiny tryby. Nawet bez pakietu FX4, Maverick Lariat z łatwością poradził sobie z uderzeniami i upadkami na naszym torze terenowym.

Sprawdzanie wielu pól

Maverick Back Seat StorageWięcej miejsca pod tylnym siedzeniem. Zwróć uwagę na podwójne porty ładowania USB i konwencjonalną okrągłą wtyczkę 12-woltową, aby urządzenia były wyciszone.Potrzeby Tom QuimbyTruck często obracają się wokół holowania i ładowności. Jeśli zrobimy jakieś poważne Holowanie tutaj, zdecydujemy się na jedną z naszych pełnowymiarowych ciężarówek, ale 2,0-litrowy Maverick nadal okazał się imponujący podczas holowania wokół 4000-funtowego Big boy flatbed.

Nie spodziewałem się, że Maverick tak szybko zdobędzie mnie i moje dzieci. Jesteśmy przyzwyczajeni do pełnowymiarowych ciężarówek, które oferują mnóstwo mocy i komfortu. Maverick Lariat robi to na mniejszą skalę, co prowadzi mnie do następnego punktu: dostępności.

Często używam wózka golfowego, aby poruszać się po posiadłości, ponieważ łatwiej jest jeździć po drzewach. Z Maverickiem nie zawahałem się wyplenić z sadu i dostarczyć mnóstwo zapasów do ogrodu. Nie zrobiłbym tego z moją ciężarówką.

Kolejną miłą niespodzianką był Ford Co-Pilot 360. Wciąż przyzwyczajam się do funkcji autonomicznej jazdy, a Ford ułatwia to. System utrzymywał ciężarówkę na swoim pasie ruchu, a w razie potrzeby pracował na przepustnicy i hamulcu, aby zachować bezpieczną odległość w ruchu drogowym. Po prostu trzymaj obie ręce na kierownicy; w przeciwnym razie System się wyłączy.

Funkcje bezpieczeństwa są dziś równoznaczne, zwłaszcza dla flot, które mogą zostać dotknięte orzeczeniami nuklearnymi po katastrofalnych wypadkach. Aby zapewnić bezpieczeństwo na pierwszym miejscu, Maverick jest standardowo wyposażony w system wspomagania kolizji z automatycznym hamowaniem awaryjnym i kamerę tylną, aby mieć oko na życie za ciężarówką. Reflektory wyposażone są w auto on / off i auto high beam. System Monitorowania Ciśnienia w oponach uważnie śledzi ciśnienie w oponach. 

Maverick jest nowicjuszem i w związku z tym będziemy musieli sprawdzić, jak wygląda wytrzymałość. W międzyczasie jesteśmy pod wrażeniem możliwości i komfortu, jakie ma do zaoferowania ten kompakt. 

Maverick GardenKompaktowe rozmiary Mavericka ułatwiają przejazd przez sad do ogrodu.Tom Quimby

Maverick Beach

Podobne Posty