Średniej wielkości Ładowarka gąsienicowa ASV RT – 50 jest teraz napędzana Nowym, 3-cylindrowym, turbodoładowanym silnikiem Yanmar Tier 4 o mocy 53,8 km, oferującym o 8% więcej mocy niż poprzedni model.

Przeznaczona dla centrów wynajmu i wykonawców pracujących w ciasnych przestrzeniach, takich jak budownictwo, architektura krajobrazu i odśnieżanie, maszyna ma Szerokość 58,5 cala, Wysokość podnoszenia 9,1 stopy, znamionową wydajność roboczą 1400 Funtów i prędkość maksymalną 7,1 mph. RT-50 można ciągnąć za pół-tonowym pickupem lub SUV-em.

Jednostka ma 3000 psi pomocniczego ciśnienia hydraulicznego z przepływem 13.3 galonów na minutę. Układ hydrauliczny wyposażony jest w duże rozmiary linii, chłodnice hydrauliczne i pompy z napędem bezpośrednim, wszystkie zaprojektowane tak, aby przenosić większy przepływ i ciśnienie bezpośrednio do osprzętu, aby zapobiec utracie mocy. Opcjonalny hydrauliczny system szybkiego mocowania umożliwia operatorom zmianę osprzętu z kabiny.

System Posi-Track wykorzystuje elastyczną gumową prowadnicę z wewnętrznymi dodatnimi zębatkami napędowymi. Konstrukcja z otwartą szyną i zębatką napędową zapewnia lepszą trakcję, dłuższą żywotność oraz łatwiejsze i szybsze czyszczenie podwozia, mówi ASV.

Nacisk na podłoże RT-50 o ciśnieniu 3 psi ma prześwit 14,4 cala, który według firmy jest „wyższy niż jakakolwiek ładowarka typu walk-behind lub stand-on, a także wiele większych maszyn”, dzięki czemu urządzenie może poruszać się po skałach, kłodach, pniach i innych przeszkodach przy mniejszym ryzyku rozłączenia. Opcjonalne gładkie gąsienice murawy minimalizują ryzyko uszkodzenia.

RT-50 może pracować przy pełnym obciążeniu przez 100% czasu w temperaturach od -40° do 118° F. opcjonalna kabina na każdą pogodę obejmuje ogrzewanie i klimatyzację, a opcja kabiny pod ciśnieniem zapewnia czystsze środowisko w kabinie.

Inne ulepszenia obejmują nowe bezramowe drzwi przednie dla lepszej widoczności; nowy 4,3-calowy kolorowy wyświetlacz i standardowe hydrauliczne sterowanie joystickiem; i nową skrzynię biegów, zgodnie z ASV.

Uchylna maska zapewnia łatwy dostęp do punktów konserwacji, w tym filtrów, zbiorników oleju i paliwa, odpływów hydraulicznych i separatorów wody oraz akumulatora. Dealerzy ASV mogą serwisować silnik Yanmar.

ASV zaprojektowało RT-50 pod kątem trwałości i ograniczonej konserwacji. Posiada wytrzymałą ramę i metalowe uszczelki czołowe z przodu iz tyłu, aby zapewnić, że piasty napędowe nie wymagają konserwacji przez cały okres eksploatacji maszyny. Nowa wiązka przewodów jest poprowadzona dla dodatkowej trwałości, a prowadzenie węża napędowego i uszczelnienie podwozia zostały zaprojektowane w celu zmniejszenia tarcia, mniejszej liczby przerw w linii i zwiększenia żywotności, mówi firma. 

„Często słyszymy od klientów, że nasz RT-50 to idealne połączenie wydajności i mobilności. Teraz, dzięki dodatkowej mocy i nowym funkcjom wygody, współczynnik wydajności jest wybierany do 11”, powiedział Buck Storlie, ASV Holdings Inc. product manager. „I to jeszcze przed wspomnianiem o światowej renomie niezawodności nowego silnika Yanmar.”

ASV RT-50 rear tilting hood for maintenanceASV

Podobne Posty