Miasta i Gminy

  • Birmingham (5 Centenary Square, Grand Central, Baskerville House)
  • Crewe (Crewe Station, Padley Street car park, Weston Road, Weston Road car park, Macon Way, Macon Road) – Jacobs
  • Derby (strona Technikum kolejowego) – kibic Costain
  • Doncaster (obok dworca kolejowego) Volker Rail obsługiwane
  • Newcastle upon Tyne (Stephenson Quarter)
  • York (York Central regeneration site)

Wśród tych zakwalifikowanych Birmingham i Crewe mają zaawansowane wiele miejsc jako opcje budowy nowego kompleksu biurowego, które mogą kosztować do £200 mln budowy.

Jacobs, Costain i Volker Rail również poparli oddzielne oferty, podpisując się jako zwolennicy.

Zespół GbR Transition rozpocznie dziś głosowanie publiczne, które da społeczeństwu możliwość wyrażenia swoich poglądów.

Głosowanie ma charakter konsultacyjny i zostanie wykorzystane do przetestowania poparcia publicznego dla każdej lokalizacji na liście, co pozwoli ludziom, którym kolej służy, mieć możliwość wypowiedzenia się.

Następnie ministrowie podejmą ostateczną decyzję w sprawie lokalizacji centrali w oparciu o wszystkie zebrane informacje i zgodnie z powyższymi kryteriami, a ostateczna decyzja zostanie podjęta jeszcze w tym roku.

Centrala krajowa będzie w Centrum sieci kolejowej. Z siedzibą poza Londynem, będzie ona wspierana przez kilka nowych regionalnych siedzib w całym kraju, stawiając podejmowanie decyzji i inwestycje w sercu społeczności, które korzystają z tych kolei na co dzień.

Aaron Morby

Podobne Posty