Zjedz mój pył.

Nie wiem, czy Ford będzie dodawać ten klasyczny snub do swojego leksykonu marketingowego, ale nie można pomóc, ale myślą, że mogą rozważyć to po niedawnej wizycie Raptor r niespodzianka, która pozostawiła dziennikarzy wpatrzonych w ogromną chmurę kurzu. 

Reporter Fox News auto Gary Gastelu poinformował niedawno, że ciężarówka z napędem V8 ryczała na widoku, podczas gdy reporterzy uczestniczyli w imprezie Ford Bronco R W Johnson Valley w Kalifornii. 

„F-150 Raptor R przeszedł przez pustynię obok zgromadzonych dziennikarzy, ale nie na tyle blisko, aby dobrze się przyjrzeć”, pisze Gastelu, który powiedział, że nie można przegapić dźwięku V8 Ciężarówki.”

Ford CEO Jim Farley tweeted Krótki film, który pokazuje reporterów zaparkowanych w składzie Bronco R ‚ S jak Raptor r blasts w widoku i robi Potwór slajdów i pączek przed rycząc z widoku (Zobacz wideo poniżej). 

Marketingowcy Forda zdecydowanie dostają kciuki za tak zaskakujące i dramatyczne wejście. Bez wątpienia szum byłby jeszcze większy, gdyby ciężarówka przeskoczyła nad obecnym Raptorem, podczas gdy klasyczny „For Those About To Rock” AC/DC zaciął się wewnątrz tych Bronco Rs. Tak…to byłoby najlepsze wydarzenie OEM w historii, nawet pokonując spadek helikoptera Chevy 2019 Silverado Z71 Trail Boss ujawnić prawie pięć lat wstecz na Texas Motor Speedway. 

Chociaż Ford nie mówi Jeszcze o liczbach, wszyscy wiedzą, że muszą najlepiej wykorzystać niesamowity 702-konny trx Ram. Motocykliści byli zachwyceni, gdy Ford kilka lat temu wypuścił 7,3-litrowy Godzilla V8. Duży blok może być spec ‚d w ciężarówkach Super Duty Forda i jest dostępny jako silnik skrzyni dla” tych, którzy mają rock, „ponieważ jak Hot Rod Magazine to ujął, silnik” pakuje potencjał potwora.” 

Ale prawdopodobnie było więcej palców wskazujących na inne V8 Forda, a mianowicie ich 5,0 i 5,2 litra. Te silniki zmniejszyłyby masę nad potężnym, doładowanym 6,2-litrem TRX. Nie jestem jednak taki pewien, że albo 5.0, albo 5.2 udowodniłoby wszystko, co pomocne w zmniejszaniu efektu rzutki, to jest tendencja ciężkiej ciężarówki z przodu do chęci nurkowania w powietrzu. 

Możliwości zasilania w wersji 5.0 lub 5.2 wyglądają obiecująco. Hennessey był w stanie wycisnąć 758 koni ze swojego 5,0-litrowego V8 Velociraptora, co daje mu 56-konną przewagę nad TRX. 

Oczywiście, choć są trochę spóźnieni do segmentu super truck, trzeba się zastanawiać, co Chevy ma w zanadrzu. Wielka odsłona Silverado ZR2 Bison odbędzie się tego lata. Car & Driver poinformował, że ” Silverado ZR2 420-hp 6,2-litrowy V-8, amortyzatory szpuli zaworu, knobby 33-calowe opony terenowe i elektroniczne blokowanie przednie i tylne dyferencjały powinny pozostać nietknięte.” 

Od razu, jeśli chodzi o moc, to postawiłoby Silverado Bison za TRX i Raptor, więc nie jestem pewien, czy kupuję pojęcie 420-konnego V8. Niezależnie od tego, co imponujące i historyczny czas dla pickupów. Coraz więcej mocy i funkcji. Minusem jest jednak historyczna inflacja, która obejmuje szalenie wysokie ceny paliw, jak nigdy wcześniej nie widziana średnia krajowa ponad $5 za galon dla regularnych. 

Tak, rosnące koszty paliwa sprawiają, że całkowicie elektryczne przetworniki wyglądają bardziej atrakcyjnie, a z ich momentem błyskawicznym, który przyciąga głowę, nie może upłynąć długo, zanim oderwą te trofea „eat my dust” od swoich lodowych odpowiedników. Ale lot W EV? Chociaż nie będzie tak ciężki, a tym samym podatny na trawnik-darnie podoba mi się pomysł łapania powietrza za pomocą akumulatora litowo-jonowego, który po pęknięciu może zamienić się w potworną latarkę. Wolałbym poczekać na niepalne i mocniejsze Pakiety półprzewodnikowe. To oczywiście zajmie trochę czasu, ale nie ma wątpliwości, że nadchodzą.

Podobne Posty