Wyróżnienie jest najnowszym etapem dążenia Safesite do ciągłego podnoszenia standardów w całej firmie.

Paul Kendall, Fleet & Logistics Manager powiedział: zetknęliśmy się z FORS kilka lat temu. Było sporo szumu na temat schematu. Przeprowadziliśmy trochę badań i szybko zdaliśmy sobie sprawę, że wygląda to dobrze i może pomóc nam osiągnąć różne korzyści z najlepszych praktyk.

„Praca nad akredytacją Fors Bronze była naprawdę trudna, ale po raz pierwszy zdaliśmy ją w sierpniu 2018 roku.

„Po zdobyciu FORS Bronze zdecydowaliśmy, że chcemy rozwijać się i próbować osiągnąć srebro, a ostatecznie złoto. Licytowaliśmy większe projekty – np. dużo prac związanych z HS2.

„Tego rodzaju miejsca pracy zazwyczaj wymagają srebra jako minimum, a nawet jeśli nie ma formalnego wymogu, wiemy, że posiadanie akredytacji FORS może być wysoko cenione.

„Ponadto odnotowaliśmy już wzrost emisji i statystyki mil na galon, więc chcieliśmy kontynuować naszą podróż FORS dla obu stron – rzeczywiste zyski oraz sposób na udowodnienie najlepszych praktyk obecnym i potencjalnym klientom. Srebrną akredytację uzyskaliśmy w 2019 roku.

„Fors Gold było dużo trudniejszym ćwiczeniem niż wcześniejsze poziomy. Ale wyzwanie było tego warte i cieszę się, że udało nam się to po raz pierwszy, w maju 2022 roku – tym bardziej, że był to mój osobisty cel, kiedy dołączyłem do firmy.

„Ponieważ jest to nasz pierwszy rok akredytacji Fors Gold, z niecierpliwością czekamy na monitorowanie przyszłych ulepszeń w nadchodzących latach.

„Zawsze byliśmy dumni z naszych osiągnięć w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego, ale zmniejszyliśmy jeszcze bardziej wskaźnik wypadków. Wydajność i świadomość kierowców zostały zdecydowanie poprawione dzięki różnym modułom e-learningu FORS, które są częścią akredytacji.

„Kurs bezpiecznej jazdy w mieście był jednym, który nazwalibyśmy check w szczególności jako przydatny w zrozumieniu, jak zmniejszyć ryzyko dla rowerzystów. Jeśli twoje doświadczenie na drogach jest w dużej mierze z imponujących wysokości kabiny samochodu ciężarowego, jest to dość doświadczenie, aby jeździć na rowerze po Londynie i zobaczyć z pierwszej ręki, jak druga połowa rolki.

„Kolejnym obszarem, na którym się skupiliśmy, jest zanieczyszczenie hałasem. Osobiście jestem mistrzem firmy w tej dziedzinie.

„Jedną z zmian, które wprowadziliśmy, jest ustawienie dozwolonych czasów załadunku i rozładunku w niektórych obszarach. Ponadto, nasze szkolenie kierowców podkreśla teraz znaczenie wyłączenia silnika, jeśli pojazd ma być nieruchomy przez dłuższy czas. Oczywiście pomogło to również osiągnąć nasze cele w zakresie emisji.

„Nie jesteśmy firmą, która spoczywa na laurach, zawsze chcemy osiągnąć marginalne zyski. Wszystkie nasze pojazdy użytkowe mają status Euro VI, ale chcemy znaleźć sposób na dalsze zmniejszanie emisji.

„Zaczęliśmy już zastępować samochody firmowe pojazdami elektrycznymi lub hybrydowymi i spodziewamy się rozszerzenia tego zakresu na całą flotę pojazdów w ciągu najbliższych kilku lat.

„Mamy stosunkowo nowy system telematyczny, który pomaga nam monitorować stan pojazdu, a także zdrowie i zachowanie kierowców. W przyszłości będziemy przyglądać się tym danym i sprawdzać, w jaki sposób możemy udoskonalić nasze systemy i praktyki.

„Ogólnie rzecz biorąc, FORS był dla nas całkowicie pozytywnym doświadczeniem. Pomogło nam to podnieść standardy w wielu obszarach i pozwoliło nam zarówno utrzymać, jak i pozyskać klientów, pozwalając nam udowodnić te nowe standardy. Podkreślamy nasz status FORS w naszej komunications i na naszej stronie internetowej, bo ludzie to cenią.”

Podobne Posty