Western Star ma teraz nowe opcje dostępne w modelu 49X, które zwiększą zasięg do zastosowań w transporcie ciężkim i budownictwie. 

Pierwszą aktualizacją Western Star jest opcjonalna Osłona zasilania dla modelu 49x, zaprojektowana tak, aby umożliwić wyższą moc i lepsze chłodzenie dla konfiguracji ustawionej przedniej osi. Wykonany z tego samego odpornego na uderzenia, wytrzymałego i lekkiego materiału formowanego z żywicy, co pochylony kaptur 49x, mówi Western Star, Power Hood jest przeznaczony do zastosowań, takich jak ciężki transport, obsługa pól naftowych i budownictwo, które wymagają wyższych mocy.

Maska mocy jest dostępna z różnymi silnikami-Detroit Dd16 o mocy do 600 koni mechanicznych i Momencie obrotowym 2050 funtów lub Cummins X15 o mocy do 605 koni mechanicznych i Momencie obrotowym 2050 funtów-oraz chłodnica 49x o średnicy 1600 cali kwadratowych.

„49X jest już najbardziej zaawansowanym samochodem ciężarowym na rynku. Te nowe funkcje sprawiają, że jest bardziej wydajny i wszechstronny, dzięki czemu może zapewnić jeszcze lepszą wydajność i wyniki dla klientów”, mówi Mary Aufdemberg, dyrektor generalny ds. strategii produktu i rozwoju rynku, Daimler Truck North America. „Lojaliści Western Star docenią, jak bardziej tradycyjny design obudowy Power Hood przywołuje historyczne dziedzictwo marki.”

Drugą opcją rozszerzenia zakresu ciężkich zastosowań zawodowych modelu 49x jest planetarna Oś napędowa Meritor P600. Dostępny w konfiguracji Tylnej Osi tandem lub tridem i w połączeniu z tylnym zawieszeniem Neway AD260 lub AD390, Western Star mówi, że P600 jest przeznaczony do ciężkich zastosowań transportowych z GCWs o wadze ponad 200 000 funtów.

Firma twierdzi, że Power Hood i oś napędowa P600 rozpoczną produkcję w modelu 49X od września 2022 roku.

Dostępne na zamówienie w samochodach ciężarowych Western Star 49x i 47x są fabrycznie zainstalowane opcje podwójnej przedniej osi skrętnej dostępne w konfiguracjach tylnej osi. Te konfiguracje o podwójnym sterowaniu są przeznaczone do ciężkich zastosowań budowlanych, takich jak pompa do betonu, wózki serwisowe na polach naftowych, dźwigi, mieszalniki i inne.

Western Star mówi, że 49x oferuje wskaźniki przedniej Osi Tandem Detroit 40,000 i 36,000 funtów w połączeniu z wyrównanymi płaskimi przednimi zawieszeniami. Model 47x wyposażony jest w przednią oś Detroit tandem o wadze 40 000 funtów w połączeniu z wyrównanymi przednimi zawieszeniami stożkowymi. W porównaniu z poprzednimi modelami Western Star, te dwa warianty kierowania oferują większe możliwości załadunku na przednie osie, a także lepszą przyczepność układu kierowniczego, rozkład masy i łatwiejszy dostęp do kabiny-dodaje firma.

„Te nowe opcje dla Serii X to po prostu najnowsze wyniki zaangażowania Western Star w budowę najlepszych samochodów ciężarowych do ciężkiego transportu, budowy i innych trudnych zastosowań serwisowych”, mówi Aufdemberg.

Oprócz tych fabrycznie zainstalowanych opcji podwójnego kierowania osią tylną, model 47x oferuje zestaw do przygotowania podwójnego sterowania do konfiguracji ustawionej do przodu. Fabryka Twin steer produkcja rozpoczyna się pod koniec 2022 roku dla 49X i na początku 2023 roku dla 47X, mówi firma.

Podobne Posty